Saturday, May 5, 2012

Karaoke kväll!

Igår var jag och peter på Ginkakuji templet med lite andra folk från skolan! Där mötte vi bland annat upp en japansk kompis till en av oss!
Det var dock lite fult att dom säger att det är "Silver pavilion" med tanke på att inget var i silver alls vad jag märkte.
I vilket fall som helst så var det rätt fint, det var ett oerhört fint område! 


                           

                     Här har ni lite utav templet och det fina området runt om!

Efter att vi var på templet så träffade vi upp lite mer härliga japaner och gick till Rainbow karaoke (tror jag det hette)
Det är såklart ett ställe där man kan sjunga karaoke, jag själv var ganska skeptisk till allt innan, men när man väl kom dit så var det oerhört roligt att sjunga och sen blev det ju inte mindre roligt att man betalade 160 kr för 6 timmar och får dricka hur mycket man vill under dessa timmarna heller.

I vilket fall som helst så gjorde jag en härlig liten video på detta så ni kan få se ungefär hur det kan gå till!




Btw i'm sorry for the bad quality of the video, but i have no idea what i did when i uploaded it so i hope it'll be allright! haha 




2 comments:

  1. Man hör var du fått sångresren ifrån gissar från mamma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Om det är hon som sjunger bäst så är det ju henne jag fått den från ;)

      Delete