Wednesday, March 28, 2012

Första videoinlägget!

Jag och Peter var ju som ni såg i Stockholm igår. Då provade vi på att göra en video för att kunna uppdatera med i dagarna.
Kommentera gärna om vad ni tycker om videoinlägget och om det är något ni har lust att kika på i fortsättningen lite då och då! :)
Så, i hope you enjoy!



                                                                                           
                                                                                                    

18 comments:

  1. Se det som en läxa! Aldrig mer Stockholm ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha!
      Stockholm är fint! Men skulle nog inte vilja bo i stockholm dessvärre! ^^

      Delete
  2. Haha!
    Stockholm är fint! Men skulle nog inte vilja bo i stockholm dessvärre! ^^

    ReplyDelete
  3. hahahah skönaste i slutet! XD
    du är ju stadig som fan på handen! för att aldrig sysslat med foto förut så äru grym! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha "Hej" :D

      Tack! :D jag blir glad när du säger det, jag måste bara lära mig att filma lite saktare så kameran hänger med bra!

      Delete
    2. Jens är vår lilla kameraguru minsann! :)

      Och slutet ja, jag och Jens drog väl slutsatsen "Här kan vi testa att filma något" och sen blev det som det blev. Planering kommer inte höra våra videobloggar till i framtiden heller antar jag ;)

      Delete
    3. haha, nä du har nog rätt i det! Planering var vi inte bra på! Men det får vi hoppas roar några stycken iaf!

      Delete
  4. Jag tycker videoinlägg äger! Många såna från Japan vill jag ha. Filma gärna lite b-rudar också! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awesome! Kan springa runt och smygfilma lite b-rudar endast för din skull Erik! ;)

      Delete
    2. näej.. du måste fråga jens!!

      Delete
  5. Hittar man ingen pizzeria i Stockholm bör man tänka sig för innan man åker till Japan .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Äsch, vi får hoppas på större framgång där borta istället bara.

      Nu vet jag ju den här gången vem "pappa" är men nästa gång så är nog ditt namn lite mer aktuellt då det finns fler pappor *wink wink* ;)

      Delete
  6. Detta får ni göra mer av! ASKUL med videos! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det drar vi i smilbanden för att få höra, vi tycker det är lika kul att göra dem så det gör vi gärna mycket mer av. :)

      Delete
  7. Fortsätt med videobloggar! Ni är ju rena rama kungar på det där med bloggandet! :D

    ReplyDelete
  8. Japp! jättebra att ni gillar det! :D

    ReplyDelete
  9. De synpunkter som Stockholm är den vackraste på platser där jag någonsin sett ... xp
    (Mr.Google has poor translation skill so I'm nervous whether this sentences are right)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, the google translator at least makes the meaning of the sentence correct, but it's no problems commenting in English as well, we swedes know how to read it just fine ;)

      And yeah Stockholm can be beautiful at times but most of the time... I think it's a kind of dull place. That's probably why I want to see something else than Sweden.

      Delete