Wednesday, March 21, 2012

Stockholm!

Hej alla vänner! 
Idag tog jag mig friheten att börja skriva det första seriösa inlägget här på bloggen.

Nu har det gått lite över ett år efter att vi lämnade in våran första ansökan till Blueberryspåkresor. Det har varit ett mycket kul år, trots alla orosmoment som varit.
Jag visste att det skulle bli många papper att fylla i, men trots att jag kände mig så beredd har jag nog aldrig varit så nervös över att skriva fel någonsin innan. Men nu så är vi på den sista biten i allt detta arbete, visumet.

Visumet har äntligen blivit klart och är nu dags att hämtas i Stockholm.
När vi hämtat visumet är det bara lite småpill kvar. Som att tex börja skriva ner lite vad man ska ha med sig och planera lite allmänt de första dagarna i japan då vi knappt kommer vara kontaktbara.

Om någonting är otydligt får ni gärna fråga och kommentera!  ^_^   
                                     
                           

1 comment: