Thursday, March 22, 2012

Nu drar vi igång!

Som Jens redan skrivit i vårt första inlägg har nu vår blogg sparkats igång. En sisådär nästan två veckor innan kändes som en lagom tid att mjuka upp er lite med innan vi börjar skriva om allt det intressanta som den här bloggen faktiskt kommer att handla om, själva Japanresan som drar igång den 7:e April.

Men ännu är det en liten bit dit, närmare bestämt två veckor och två dagar, fasen vad tiden har gått fort! Den sista tiden lär flyga iväg lika hårt den nu med tanke på att ni är en hel drös med människor jag/vi vill träffa innan vi beger oss av och tiden känns redan knapp.

Vi hoppas för övrigt ni tycker om vårt dual-upplägg här på bloggen med att vi är två som skriver inläggen. Vår förhoppning är att det ska gå att hitta nya inlägg oftare då vi är två som skriver, så ni vill tillbaks många gånger för att läsa om våra äventyr från landet i öst. Har ni frågor och funderingar kring precis vadsomhelst så finns kommentarsfältet till ert förfogande, desto mer som kommenterar desto mer skrivarglöd ger ni oss!


6 comments:

  1. Lika vackert som en homofobisk räkmacka! Må Cheddar spridas i explosioner från mongoliska hattar! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det är vackra ord du vår anonyme vän! Sen vill jag väl gärna uppmana er att skriva med namn då det är lite roligare att se vilka ni faktiskt är som skriver. För att slippa koppla kommentarerna till ett konto var man tvungen att släppa på anonymitet också, något vi helst ser att folk inte använder utan åtminstonde skriver med sitt namn där någonstans ;D

      Delete
  2. Mycket fin blogg mina herrar! Jag är helt säker på att den kommer bli finare och finare och väldigt intressant att läsa, ska göra mitt bästa för att följa era äventyr (utan att bli avundsjuk) men eftersom jag vet att jag kommer misslyckas med det (avundsjukan alltså) så får jag härda ut ändå och vara glada för er skull att ni tar en sånt här underbart steg i era liv wiho! ALL LYCKA TILL ER! Glöm ej lägga upp MÅNGA bilder, jag gillar att titta mer än att läsa, haha ;) kram Rita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack du Rita, ack så härligt att höra! Vi ska allt försöka uppleva lite åt dig också så din avundsjuka på något magiskt vis blir tillfredställd.

      Vi ska absolut se till att fixa mycket bilder också, Jens har ju ändå köpt en fin kamera för ändamålet så den ska vi använda oss friskt av så det blir en fin balans mellan text och bilder. Var så säker på det! :D

      Delete
  3. Ni kommer vara saknade när ni är borta, but fear not!
    Jag har hittat en låt ni kan spela upp när ni saknar oss här hemma i Sverige och självklart gör jag det samma när jag saknar er ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=EJVt8kUAm9Q

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saknaden av er här hemma blir så galet mycket lättare med en låt som den där, det är bra att du förser oss med sånt godis Emil ;)

      Delete