Friday, April 13, 2012

Bildbomb för de första dagarna i Japan!

Nu har snart en vecka gått sen vi satte våran första fot i Japan!
Vi har det helt underbart här.

Idag (Fredag) var vi på våran skola och fick information om allt vi behöver veta inför kommande året. Det var ganska mycket så man får väl se hur mycket man kommer ihåg senare sen hehe!
Men i vilket fall som helst verkar både lärare och klasskamraterna riktigt härliga!

Vi har gjort oss bekanta med jag tror de flesta eleverna som börjar med oss. Vi tog en tur och åt lite japansk chickencurry tillsammans för att lära känna varandra bättre! Det var riktigt gott och kostade inte mer än runt 60 kr för en ordentlig måltid!

Så kort och gott har vi haft en riktigt härlig vecka fylld av massa härligt!

Well, eftersom ni inte fått så jättemycket bilder än tänkte vi nu att ni skulle få en riktig bildbomb så ni kan njuta och kika på de fina vyerna vi har sett här i dagarna!








                                 

13 comments:

  1. Jag tänkte fråga om du pulet någon jente än, men kom på att jag redan frågat. Lite gött att man får se lite bilder från landet Japan!

    Hoppas du inte spyr med röven framöver!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anton, jag har inte pule nå jente än.
      Haha det är bara du som spyr mer räva.

      Delete
  2. Jättefina bilder pojkar,visste inte att dom hade Ica där.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack tack du! Haha, det där var en liten miss att få med, kändes inte så japanskt. Dock ville jag inte ens ha upp den bilden då Jens som vanligt bara tar bilder på mig när jag har solen i ögonen. Dumma!

      Delete
    2. hihi! måste ju få jävlas lite med dig ;D

      Delete
  3. grymma pics pöjkar! bra tajming att komma dit när det blommar på träden...lr gör det typ alltid det? härligt att höra att ni börjar trivas ;)kram kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha visst :r det! :D
      Jag tror bara dom blommar på våren! Så om någon månad försvinner det nog! :

      Japp det är riktigt härligt och vi trivs jättebra! kram

      Delete
  4. Najs med bilder! Ser riktigt fint ut, och om det är du Jens som fotat så är du ju helt asduktig! :D
    Ser fram emot att se och läsa mer! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack så mycket joel! Bilder kommer det komma massor av, Bara det att just nu börjar vi precis skolan och så, så vi har inte mycket tid över för tillfället att springa runt och ta kort + att det har varit ganska tråkigt väder att fota i ^^
      Men vi kommer snart tillbaks med massor nytt och fint! :D
      SÅG EN GEISHA IDAG BTW

      Delete