Tuesday, April 3, 2012

Hör hur vi redan saknar er

Med bara fyra dagar kvar så börjar det nu bli hysteriskt nära. Jag och Jens hade lite saker vi ville hinna bli klara med innan vi drar (se någon film som vi velat se, klara något spel och sådär) så därför blir det en övernattning hemma hos mig inatt. På det får ni en liten videoblogg om allt mellan himmel och jord (som det alltid kommer bli såfort vi bestämmer oss för att filma, gör er vana vid det! ;)).

PS. Jens älskar verkligen filmjölk




7 comments:

  1. Jens kommer sakna folket mer än sin filmjölk! Det är fakta!!

    ReplyDelete
  2. Det tror jag nog också han kommer göra, men det faktum att han nämner filmjölken först... hmmm...

    (fast om du smetar in filmjölk i ditt skägg Anton så kommer Jens att vrålsakna dig sen ;))

    ReplyDelete
  3. Jadå anton, det var mest ett skämt ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man vet aldrig med dig din lus! ;D

      Delete
  4. Visste att Jens skulle säga filmjölk :D
    Fast du kommer väl sakna mig med? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klart jag kommer love!
      Du är ju en skithärlig snubbe så dig kommer jag sakna! :D

      Delete
  5. Stackars Jens med sin filmjölk </3 kommer sakna dig mannen ):

    ReplyDelete